Hurry up, you're gonna make it!

Nu är jag hemma och slänger i mig mat och ska sminka mig lite fort. Jag är helt osminkad men jag kände att lite mascara kan inte skada eftersom det blir en lång dag och jag kommer säkert bli trött. Mascara gör ganska mycket då ;)

Direkt efter jobbet träffar jag Lina i någon timme sen ska jag till hälso med Elin och träna crosstrainer och core. Jag har faktiskt lite omt i knäna idag efter 1 timmas spinning och 2 timmars crosstrainer den här veckan. hehe
Men det är inget att klaga över!

Det blir ingen vild för jag hinner inte, måste gå till jobbet så ska gå om 10 minuter. Stressigt!
föresten så fick jag jobb på mitt dagis i morgon också, wiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback