Film - Streetdance & Karate kid

I söndags var det ett himla filmtittande. Först Streetdance med grannarna och sen karate kid med Buskis!
Streetdance är den perfekta filmen för dig som älskar dans, de dansar nämligen nästan hela tiden i filmen. Själva skådespeleriet var kanske inte det bästa men man kan inte låta bli att faschineras och bli avundsjuk på den sjukt bra utförda dansen och de så snygga koreografierna. Så ni som tycker om att dansa och inspireras, det här är den perfekta filmen för er!

Karate kid var inte alls som jag väntat mig, jag trodde den skulle vara mykt barnsligare än vad den var. Men den var i själva verket en djup film med en otroligt bra handling. Och hur söt är inte Will Smiths son Jaden Smith? Åh jag vill adoptera ett mörkt barn när jag får familj! Den här filmen kan jag varmt rekommendera! :)


Streetdance


Nichola burley,
huvudrollsinnehavare i Streetdance. Visst är hon lik Anna Bergendahl?


Karate kid


Jaden Smith,
huvudrollsinhavaren i Karate kid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback