Det är bra att ha vänner som är bättre än bäst.

Jag har haft ett välbehövligt samtal med min bästaste Johannis på jaa jag vet inte hur länge.. minst en timme iaf.
Det är lustigt jag hatar att prata i telefonen men det funkar faktiskt alltid med Johanna, orden som man håller inne kommer fram helt av sig själv. Hon lockar fram dem utan att jag märker det.
Det var nästan så att jag ringde henne i måndags mitt i natten, men jaa jag ville inte väcka henne. Men om det var någon som skulle kunnat ta telefonsamtalet utan att klaga så skulle det vara Johanna!

Du är bäst älskling, vad vore jag utan dig?


en härlig sommarbild från 2009, jag älskar den här bilden. inte bara för att den är på oss två tillsammans utan också för att den visar hur knäppa vi egentligen är. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback