and Emma is getting low low low low

Hej på er!
Jag hoppas att allt är bra med er allihopa, själv har jag sovit väldigt dåligt. Som sagt så är jag inne i en dippperiod så uppdateringen här kommer inte bli den bästa. Men det är bättre att ni vet varför det blir som det blir.
Det är så skönt att jobba med barn när man är lite nere, de får mig alltid att känna mig så bra. De är underbara!
Nu har jag varit på gymmet och tog en iskall promenad hem.

Vi får se vad som händer ikväll, jag har smsat syskonen Kempe för jag var sugen på att hälsa på så vi får se om jag hamnar där. Orkar inte åka iväg någonstans iaf.. Annars hamnar jag i sängen med min bok hela kvällen och troligtvis framför pianot också. :)


bilden togs igår, då var det sol och mycket bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback