Ajabaja, döm inte våra barns stora idoler!

En sak som jag har tänkt på ett tag och som göra mig mer och mer irriterad varje gång jag tänker på det är alla fördomar mot alla barnstjärnor. Nu tänker jag stort som typ Miley Cyrus, Jonas Brother och High school musical.
Jag tycker det är så synd att de här människorna blir så dömda för att de jobbar för disney channel.
De ses som "töntar" och blir helt enkelt stämplade.

Har ni tänkt på vilka förebilder de här människorna är för barnen i vårt samhälle? Att barnen älskar det de gör och de ser upp till de här människorna så otroligt. Desutom så är de otroligt bra förebildern, det är inte sönderknarkade stjärnor som dyker upp gång på gång på löpsedlarna för att de kört rattfulla eller något liknande. Nej det här är ansvarsfulla människor som lyser upp våra barns tillvaro.
Sen har vi lätt att stämpla Miley Cyrus för Hannah Montana, Miley och Hannah är 2 helt olika personer. Lyssna på en Hannah Montana låt och sen en Miley Cyrus låt. Det finns ingen likhet förutom att det är samma person som sjunger. Jag älskar Mileys musik, the end!

Dissa inte de här barnstjärnorna och dom dem, de gör ett sånt otroligt jobb och ni kan inte tänka er hur underbart det är att ha barn som fans. Jag klandrar dem inte. Men det är pga av oss som de måste bryta sig ifrån sina roller, göra extrema saker för att folk som få upp ögonen för att de inte är sina roller utan faktiskt en helt vanlig människa.

Sådär nu har jag skrivit av mig, är det någon som fått sig en liten tankeställare? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback