Some pictures for you!

Jag tror att Kalle P kommer ta in mer än 2 modeller som de ska använda som ansikte utåt det här året. För hur ska de kunna välja mellan Elin, Jennie och Linnea? Anton är ju självklar eftersom det ska vara en manlig och kvinnlig. Nä jag tror att det blir alla 4. ;)
Vi hade iaf en trevlig dag på stan med shopping, mat, skratt osv. Vi sjöng också karaoke på Telia, haha! Så sjukt pinsamt men jag såg iaf glad ut. Hehe man måste kunna bjuda på sig själv. Elin gick upp och sjöng efter oss och hon fick stora applåder och visslingar! 

När vi åt påpekade Linnea att hon tyckte det var kul att vi allihopa sprang runt med kameror. Men så är det när man bloggar. En blogg utan bilder = boring!


här söker de här snyggingarna


Linnea


Petra som skulle ha sökt men kunde inte sen då hon är i Paris på torsdag då fotograferingen äger rum.. to bad!


muppisarna Jennico och Patricko


food on Steves


linnea med sin potatis


och Petris utan mat hehe (men eftersom jag är så snäll så fick hon smaka av mig)

Nu har jag bakat klart, fixat förrätt till mig själv (jag gillar inte skaldjur och de andra ska öta kräftsoppa) så nu väntar vi bara på att familjen Svensson/Karlsson ska komma. Ikväll blir det melodifestivalmys med ngr av mina absoluta favoriter. Just like the old times!


Kommentarer
Postat av: Petra

Nu fick du det att låta som om jag åt kycklingspett ju! Det gjorde jag ju inte! :O Men tack för stadstrippen, det var mycket trevligt! =)

2011-02-20 @ 07:57:06
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback