and I just love it

Det måste vara fel på vår termometer. Det står att det bara är -3 ute och det kan inte stämma. Det måste vara -25 minst.. För fy satan gatan vad det är freezing outside! Fast det kan iofs bero på att det också blåser iskallt och jag har varit ute sammanlagt i 3 timmar idag. Hehe 2,5 timmarna av dem stod jag i princip också bara stilla med.. hehe men men jag ska inte klaga om exakt 2 veckor, alltså 14 dagar så åker jag till Dominikanska republiken! :D

Nu har jag iaf försökt plugga låttexter och melodier i en timma.. och om en kvart så kommer mupparna och vi ska ha sångträning. Wiiie det ska bli så kul, sångträningarna har blivit mina höjdpunkter i veckan nu. Det är så kul!


min rygg är föresten bättre idag, inte helt bra men det går åt rätt håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback