What happend?

och vad har hänt med min rygg? När jag vaknade imorse så kände jag hur det stramade i ryggen och gjorde lite ont och under dagen blev det bara värre och värre. Till sist kunde jag inte rotera överkroppen åt varken höger eller vänster utan att det gjorde fruktansvärt ont.. Men jag traskade till gymmet ändå vid fyra för att möta upp mamma och Lovi. Jag tänkte att det skulle nog släppa bara jag värmde upp ryggen lite, men det fick inte..
Körde 5 minuter cross och 15 minuter cykel innan  jag gav upp. Så Lovi och jag tog en promenad hem istället. :(
Vad fan ska jag få ont i ryggen nu för? Jag måste träna inför dominikanske republiken jag vill inte åka utomlands med den här kroppen jag har. Jag vill lämna 15 kg hemma!!!

Aja jag har ändå haft världens bästa kväll för vi har sångtränat 2,5 timmar och det har gått så himla bra och framför allt så har vi så himla kul samtidigt som vi får mycket gjort. Wiie!
Nu ska jag lägga mig och vila min rygg (självklart passar jag på och läser samtidigt) så vi hörs i morgon. Håll tummarna för att min rygg är bättre då! Puss och nattinatti med er. <3


jag har dock ont längre upp i ryggen, typ vid skulderbladen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback