the sunny side

Här packas det för fullt, nu har jag packat klart att kläder nu ska de bara strykas. Vad ska man ha med sig mer? Alla hygienprodukter är så jobbigt att packa för de behöver man ju ända tills man åker. Men men lite saker kommer jag nog på, typ handdukar, skip-boo, locktänger osv. Om ni kommer på något som är bra att ha med sig så får ni gärna säga till! :D

Wie jag är verkligen jättenöjd med mitt hår, det känns som att jag hittat tillbaka till mig själv igen. Gamla lilla blonda Emma.
Nu höre ni börjar solsidan!



Kommentarer
Postat av: Sofia

2011-02-27 @ 21:00:20
Postat av: elin

vii vill se en bild på det nya håret;) !!!

2011-02-28 @ 06:50:42
URL: http://elinsaanum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback