Tell me how you're gonna be without me

NU BÖRJAR MIN HELG!
och det står en massa roligt på schemat..

- Ikväll ska vi till Dan med kompisar
- I morgon ska jag till stan för att shoppa och ngr muppar ska söka ett modelljobb
- I morgonkväll blir det melodifestivalmys med kompisar
- På söndag ska jag och Anton följa med Jennie till Jönköping då hon ska göra sin första portfoliofotografering.

Med andra ord så är helgen fullspäckad och bara med en massa roliga saker.
Jag är lite avundsjuk på er som får lov nu, själv så har jag jobb iaf måndag tisdag. Resten av veckan är fortfarande oplanerad då jag inte vet om jag får jobb eller ej. :)


bjuder på en egobild såhär på fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback