Krya på mig

Men så lyckat höre ni. Som ni vet så mådde jag inte så bra igår och på kvällen började jag frysa och efter lite om och men så tog mamma febern på mig och självklart så hade jag feber. J**** skit!! Jag har hållt mig frisk ända sen vi kom hem från Kreta och det var i början av september och så blir jag sjuk nu när vi ska åka! Blir så trött på det här.. Det blev iaf inget jobb idag men till stan måste jag fortfarande för att röntga tänderna och köpa allt det sista. Det som stör mig mest är nog egentligen att jag nu inte kan träna, jag hade hoppats på att kunna gå ner lite till innan vi åkte.. :(

Aja jag sitter och äter frukost nu och som jag lovade så ska jag fixa en bild på håret. Men ni får vänta ett tag för det är blött nu efter duschen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback