Emma is going white with Brilliant smile!

Kommer ni ihåg att jag skrev för några veckor sen att jag skulle ringa ett telefonsamtal dagen därpå? ;)
Telefonsamtalet gick iaf inte jättebra, hon jag skulle ha tag på var inte där och när hon ringt upp mig har jag jobbat och när jag ringt tillbaka så är hon på behandling eller har slutat.

Idag
fick jag tag på henne och när vi pratat klart så hoppade jag av lycka (inombords).
Den 24 mars klockan 13.00 ska jag göra tandblekning hos Brilliant smile.
Metoden är helt smärtfri och tänderna tar ingen skada alls då det är en kall metod och det tar högst 60 minuter.
Jag har alltid velat göra tandblekning och jag har varit inne på Brilliant smiles hemsida ett flertal gånger innnan. Anledning till varför jag gör blekningen just nu är för att de har erbjudande januari och februari ut och då kostar deras tandblekning endast 1600 kr! Sen håller behandlingen 3-5 år, 1600 är ingenting då!

Så tips till alla er som vill göra tandblekning, bara man ringer innan erbjudandet tar slut (på måndag) så får man det retucherade priset. På måndag kommer priset på behandlingen gå tillbaka till 4995.


Kommentarer
Postat av: Sofia

vill se före- och efterbild sen :D

2011-02-22 @ 11:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback