duktigt, yes!

Jag har jobbat hävken av mig sen jag kom hem från gymmet. Jag har faktiskt gjort 4 stycken tidsinställda blogginlägg tills jag åker iväg på semester. Nu har jag gjort så att det iaf kommer upp 1 inlägg om dagen. Men det är 9 dagar kvar innan jag åker så jag hinner nog att göra ett par till. Jag har en jätterolig sak som jag inte berättat för er som jag har sparat. Sen kan jag lova er att de tidsinställda inläggen jag gjort är inte några slarviga inlägg som jag skrivit ihop på några minuter utan det är inlägg med tankar och funderingar osv. :) Så det är kvalitetsläsning, haha nedå!

Nä nu ska jag lägga mig för dagen. Jag har inget jobb i morgon men de kan ju ringa in mig på morgonen. Fast jag hoppas lite att de inte gör det för Johanna kommer hit i morgon och så ska vi fota en massa med Jennie på dagen. Sen behöver mitt rum städas. Det är katastrof. Hehe som vanligt..
Så nattinatti :)


en bild på mig och Johannisen från i höstas. goosh vad jag saknar min solbränna! Men om lite mer än en vecka så ska jag börja stekandet, jag ska försöka bli brun som en pepparkaka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback