att packa är svårt.

Jag har varit lite orolig för att mina sommarkläder inte ska räcka för de 14 dagar vi ska spendera nere i Dominikanska republiken men jag har kommit fram till att det kommer att räcka gott och väl. Men på måndag blir det att åka till stan för att fixa alla de sista sakerna, typ strandshorts, lite nya underkläder (det kan man aldrig få för mykt av), växla pengar, eventuellt bikini (finns det ens ngr?) och kanske att jag hittar något fint sommarplagg också. Hehe

Men jag kommer ha ett problem när det gäller packningen, böckerna. 2 veckor på stranden = många timmar då man kan läsa. Jag kan ju inte packa hela väskan full med böcker. Jag kan säkert bara ha med mig 2 stycken.. 2 böcker på 2 veckor, kommer jag att klara mig? iofs är det nog kul för de andra att jag även är lite social, så 2 böcker är kanske lagom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback