Vilken julsminkning vill ni se?

Som jag nämnde tidigare i veckan ska jag göra en jul och nyårsmakeup för en tidning. Igår köpte jag lite nya grejer som jag testa idag vilket resulterade i 2 olika sminkningar som jag är nöjd med. Grejen är att jag bara ska ha 1 julsminkning.

Min fråga är alltså, vilken tycker ni är finast och skulle vilja se i tidningen?
Kom igen nu folket, tryck på kommentera och skriv ner vilken som är finast, den i silver eller guld?

(observera att jag gjort sminkningarna på någon halvtimma bara så de är bara en kladd, bilderna är också av sämsta kvalitet då de är kolsvart ute och de är tagna i badrumsljus)







Kommentarer
Postat av: Petra

Silver! Med massa glitter!

2011-12-08 @ 21:15:01
URL: http://fogelholm.blogg.se/
Postat av: Sandy

Åhh, båda var väldigt fina! Guld är ju ltie mer traditionellt på julen, men silver var verkligen jättefin!

2011-12-09 @ 22:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback