Vi bloggare förtjänar också julledighet.

Och det är just vad jag har tagit också, i all den här julstressen så hinner jag inte med bloggandet.
Jag kommer ta ledigt ända tills måndag om det inte är så att jag känner för att blogga!

Jag önskar er alla en riktigt god jul, det ska iaf jag ha och jag säger precis som Belle i skönheten och odjuret; "Det finns alltid en liten tid då vår värld är fylld av hopp och frid"!



här är vår fina gran som vi klädde idag


och ikväll har vi bakat pepparkakshus hos morfar.

Ni ska få en massa julbilder när vi hörs igen och så har jag gjort en julsminkningen idag.
Nu blir det julmys innan jag ska sova (i mitt nya fina underbart vackra nattlinne) sen när jag vaknar så är det JULAFTON! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback