Well it's time to go!

Haha herregud säger jag bara, opera på kinesiska är verkligen inte min grej. Man fattade ingenting (som tur var fanns det svensk text i bakgrunden), det var jävligt högt, skrikigt och väldigt gälla och jobbiga instrument i 1,5 timmar. Men trots det såg man ju att de var otroligt duktiga på det de gjorde, helt fantastiska och de skådespelare av högsta klass i sitt hemland. Häftigt ändå att de är på turné i hela Europa, nästa stopp var Milano. Men men det var iaf första och sista gången för mig! ^^ tur att skolan betalade biljetten. 
 
På vägen hem blev det en topp på max där alla käkade, jag nöjde mig med en underbart god choklad-lyxshake. Mums helt amazing!! Nu måste jag skölja bort ansiktsmasken och sova, i morgon står det emsembelsång och balett på schemat, vi får se om jag och tjejerna kör fyspass på kvällen med. 
 
Nattinatti på er!  ♥
 
en sexig bild på mig och Oscar från maten idag..
 
 
Trackback