Torsdagstrött

Isch jag håller på att få ont i huvudet, det känns som att det väger 1000 kg.. Nu ska jag kolla Elsas värld och få i mig lite mat, sen måste jag packa till stockholsresan i helgen.. Det blev visst hela helgen för vi bestämde oss för att gå ut på lördag istället, vi kommer ju alla vara helt slut efter både arbetsdag och resa i morgon. Wiie jag längtar till Stockholm! ♥


Jag älskar bara Stockholm mer och mer för varje gång jag är där, tänk att jag troligtvis själv kommer bo där om mindre än ett år. Det känns overkligt..

Kommentarer
Postat av: s

2011-12-15 @ 19:48:34
Postat av: amanda

Flytta inte ifrån mej än!!! Då måste.jag få komma och hälsa på dej!!!!;) <3

2011-12-15 @ 19:51:27
URL: http://sotispandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback