Reflex = Smart

Okej överst just nu på min "måste ha" lista ligger en reflex. Det är egentligen inte förrän nu när jag själv kör bil i mörkret som jag inser hur lite man egentligen syns när man är ute och går på kvällarna. Igårkväll körde jag nästan på en figur i helsvart som gick över ett övergångsställe och antog att han såg honom/henne. Jag varnar er bara, se er alltid för för guds skull. Jag ska verkligen skaffa mig en reflex, det kvittar att det kanske inte är så snyggt man är snyggare med reflex än som död. Sen finns det ju ändå väldigt gulliga reflexer nu, de här nedanför är från IKEA!

Vad säger ni, ska ni också skaffa er varsin reflex? :)




Kommentarer
Postat av: jennie kempe

Jag tycker rosabandets reflexer är jätte fina! Tips ;)

2011-12-16 @ 05:41:50
URL: http://jenniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback