monkey handsome

Sådär nu är jag nästan färdigpackad och redo för Stockholm. Jag såg nyss att stylebytyra hade modevisning ikväll på nattklubben Lobby och det var fritt inträde fram till midnatt, frågan är om man ska tvinga med mupparna och bara kolla vad det är för något!? :D Vi får se om vi orkar.

Nu är det en hel timme kvar tills jag ska dra till jobbet, det är jobbigt att vänta synd att man inte bara kan säga jag börjar en timma tidigare och slutar en timma tidigare. Det är väl fördelen med typ hemmajobb, egenföretagare. Men vi har det rätt bra i barnomsorgen, vi jobbar inga helger, kvällar, vi har alla röda dagar ledigt osv.




hehe såhär roar jag mig, jag la faktiskt upp 2 bilder till från början men jag var ås ful på bilderna att jag inte vågade, haha!! På de översta bilderna så ser ni mitt nyaste tillskott i min skosamling, jag älskar dem. Till och med pygmeEmma (1.56 och en halv lång) känner sig lång i dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback