Jag ska jaga bort demonerna.

Åh min helg har varit så himla underbar och igår när jag kom hem åkte jag direkt till pepparkaksbak med Nattis, Danne och Andreas därmed ingen uppdatering.

Och fast jag inte trodde det var möjligt så var Romeo och Julia musikalen ÄNNU bättre än förra gången, herregud alltså jag skulle så gärna vilja se den igen. Tyvärr så körde de sista föreställningen igår och jag bara hoppas att de släpper en skiva med alla underbara låtar! Vi satt ju på första raden med så man såg grymt bra och guess what? Måns (Romeo) sätter sig på scenkanten i början och sjunger ut bot publiken, precis framför oss. Tror ni att jag höll på att smälla av eller? Hihi jag tror jag är lite kär!


innan företällningen började så passade jag på att fota lite eftersom kameran inte får vara användas på föreställningen, så sjukt synd alltså!


den kända balkongscenen i romeo och julia utspelade sig på en trädgren som hängde över scenen, alltså inte den på bilden. ;) det gick ut en likadan på andra sidan också.


Design längst upp från höger: Andreas, Emma
längst ner från höger: Nattis, Danne


Danne gjorde en pepparkaksgumma




Bilder och mer om helgen kommer ikväll, Anton skulle mejlat dem till mig igår men jag tror han glömde så de kommer nog senare idag/ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback