Estocolmo

Sådär nu har jag fått bilderna av Anton från i helgen, det blev dock inte så många som jag tänkte att vi tog men men. Helgen började med en hemmakväll i Anton och Mikes mysiga lägenhet, Johanna och jag med varsitt glas vin i soffan och killarna i köket för att laga mat haha lite lyxigt. Kvällen bjöd på många skrattanfall och så spelade vi massa skip-bo!

På lördagen var det julshopping som gällde så vi var inne i stan, vi åt supergod mat på chokladkoppen i gamla stan med varm vit choklad till. Efter Romeo och Julia föreställningen (som ni vet att jag tyckte var fantastisk) så blev det en hemmakväll igen då Johanna inte kände sig så kry.

Här har ni några bilder.


nöjda flickor i soffan med varsitt glas vin.


Anton Anton och Mike trivs verkligen tillsammans!


bakad potatis med kycklingröra och så varm vitchoklad!


okej är det inte lite komiskt att de här kuddarna heter just Anton och Emma och av alla sorter hamnade bredvid varandra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback