Christmasspirit!

Åååå dagen kunde inte ha börjat bättre! Jag tittade på veckans gleeavsnitt som kom ut idag och det var julavsnittet. Inget får mig att bli så varm och harmonisk som julsånger och glee är ju det bästa jag vet så kombinationen är oslagbar! Julen är verkligen underbar, alla är så snälla och det bästa är att man är så mycket tillsammans. Att vara tillsammans på julafton allihopa, man har inget att stressa till utan den här dagen har man avsatt till familjen och släkten. På julafton får alla vara barn för det är då julen är som bäst, när allt är magiskt!

Julen är den tiden då man känner att det kanske ändå finns hopp om att alla ska få leva och känna glädje. Om vi alla jobbar tillsammans så är ingenting omöjligt.



Nu ska jag strax cykla till jobbet, det blir bara 3,5 timmars jobb men jösses så skönt det var med sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback