'Cause I know one day you'll be screamin' my name and I'll just look away. That's right!

Gaah jag hatar den här känslostormen jag är inne i. Det är som att åka tidsmaskin tillbaka rakt in i tonåren, åren på allé där mina humörsvängningar gick fortare än en kolibris vingar. Ena sekunden är allt toppen och andra sekunden så får man bita sig i kinden för att inte börja gråta som en liten bebis.
Men ja alla har vi våra perioder (och nej det är inte alla våra kvinnors period i månaden vi pratar om här) och som tur var finns det perioder där allt känns som en dans på rosa fluffiga moln.

Jag tror faktiskt jag ska lägga mig och läsa nu. Jag behöver min skönhetssömn, halsen börjar göra mig påmind om att jag lever. Det känns inte som ett bra tecken när typ hälften av personalen jag jobbar med knappt kan prata för att de är så hesa.. Sen låg jag i samma säng som en igentäppt mupp i lördags, kan det vara så att Emma Sofia Hallberg har blivit smittad? ;)

Nattinattipuss mina kära läsare!


hihi jag hittade min favoritbild på mig och Lovippan. Den är flera år gammal men jag kan inte tröttna på det. Hihi minns när vi tog den som om det var igår!

Kommentarer
Postat av: Lovi

hihihi ah vad fin bild!! :D

Du vet att jag finns inte så jätte långt bort så kan vi ta på oss fula hjälmar och åka lite skoter! ;)



kram på dig<3

2011-08-31 @ 09:37:22
URL: http://thosesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback