Some pictures from yeasterday.

Här kommer några Lisebergsbilder.


jag och Honeyponey på bussen


Johanna och Lovi


John och Nattis är taggade (fick ingen bild på kameraskygga Danne och Philip)


Johanna, Nattis och Phippe i kön till Balder som vi åkte 3 ggr, om man räknar bort atmosfear så är det lätt den roligaste!




Johanna och Hanna i spinnrock, sjukt rolig!


Nattis och Lovi tyckte också om den. ;)


hihi jag, Hanna och Johanna var tvugna att tränga ihop oss i en båt och åka sagoslotte.


jag och mina fina vänner


pusspusspuss


I kön till atmosfear bad jag alla att se rädda ut, Lovi som hade panik hela tiden behövde inte anstränga sig. haha


såhär ser John och Danne ut när de är rädda..


och Johanna och Hanna ser ut såhär haha

Atmosfear var verkligen sjukt roligt även fast paniken kom lite smygandes påvägen upp när Lovi sitter och är helt apatisk brevdi med, Danne gnäller om att han kommer att dö och Johanna skriker i pani "nej nej nej nej" om och om igen och fast jag ber henne vara tyst så slutar hon inte. Haha men när de väl släpper är det en så härlig känsla, så jag sköt ut armarna och benen och skrattade rakt ut!


här åker vi uppsvinget, då var det Hannas tur att skrika och blunda i panik. Haha stackarn!

Sådär det var räcka med bilder, tack allihopa för en otroligt underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback