Min fjäderextension.

Hur svårt kan det egentligen vara att ta en bra bild på mig? Ja helt omöjligt tydligen! Sen är det inte lätt att ta bild på sig själv med systemkameran så ni får helt enkelt nöja er med de här bilderna.

Jag har satt i 3 fjädrar i mitt hår, 2 svart och vit randiga och 1 svart. De kostar 150 kr st att göra och du gör dem på Studio Leander i Linköping (st Larsgatan). Det går superfort att göra, hela min vistelse där tog ca 15 minuter och då valde jag ändå ut fjädrar och det tar en stund. Hehe
Jag är iaf supernöjd och jag känner redan hur det kliar i fingrarna, jag vill ha flera..
Ja ska väl också passa på att säga att när det gäller styling så är fjädern tåligare än vad vårt hår är. Den tål ca 450 graders värme och du tvättar den som vanligt när du duschar. Smidigt va?



Jag ska försöka fixa bättre bilder, får be mammi när hon kommer hem eller kanske Jennie, hon bor ju bara några hus bort..
Aja nu måste jag till banken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback