Kräftskiva

Här kommer lite bilder från lördagens kräftskiva. Tyvärr har jag knappt några bilder, men jag snodde några av Lovi också (hopppas det är okej).


alla skulle göra varsin kräftpose, här är Philip och Dannes


Filip och Johns..


Lina och Lovis..


och nattis pose.


jag hatar, avskyt, blir illmående och äcklad av kräftor så jag åt majs och kött. dock fick jag knappt i mig något eftersom lukten nådde till mitt räcke som jag använde som matbord. haha


myspys på altan hela kvällen, dock så var jag i köket nästan hela tiden. fråga mig inte varför?


snyggingar haha




Och så några bilder från Lovis kamera.


skål skål, nubbe var ett måste enligt grabbarna


lina och lovi försökte sig också på det men det blev nog bara en. hehe


haha jag vet inte vad jag håller på med, men jag kan tänka mig att freddy(patricks hund) springer runt mina fötter.

Tack alla för en superrolig och galen kväll. Nästa gång tycker jag dock att vi kör utan kräftor.. ;)

Kommentarer
Postat av: Lovi

Klart det e okej! :D

Vart inga super bra bilder från min kamera....så fick redigera de lite...

2011-08-31 @ 09:36:07
URL: http://thosesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback