Jar of hearts - The Dancesings

Kära kusinLina var här förut, jag hämtade henne med bilen och tydligen så kör jag som en kung. Hihi
Vi spelade kort, pratade och hade bara allmänt trevlig. Jag ska ju med dem till Ullared den 3-4 september, haha det kommer bli snyggt!
Kvällen har spenderats hos Petra med en massa folk. Vi har fått världens godaste kladdkaka som vanligt (seriöst jag tycker synd om er som aldrig har fått smaka Petras kladdkaka) och sen pratat om allt och ingenting!

Nu tänker jag sova, jag ska upp vid 6 i morgon. Nej jag längtar inte, jag har ångest. VILL INTE!


här är ett videoklipp till från i fredags.

Kommentarer
Postat av: Petra

Puss på dig min fina! <3 Ses imorrn!

2011-08-14 @ 23:23:24
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback