Im home

Åh gårdagen var helt perfekt, vädret var kanonbra, det var inte alltför mycket folk, jag var där med några av världens bästa människor och ja vi hade det bara allmänt bra helt enkelt. Jag kände mig väldigt nöjd med alla åk och atmosfear var verkligen värd väntan, så sjukt häftig upplevelse, synd att inte våra quickpass gällde till den annars hade vi lätt åkt den fler gånger!

Dock var mitt mående verkligen uselt i bilen hem och när jag kom hem. Usch jag fick kräkas och var helt yr och konstigt (nej det var inte åksjuka). Som tur var mår jag bra nu, förutom att axeln ömar (jag lyckades dra den ur led i virvelvinden). 
Jag har tagit lite bilder så jag lägger upp dem lite senare för nu ska jag ut och gå med mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback