Från kaos till ordning och reda!



Jag fattar inte hur jag kunnat leva i det här kaoset hur länge som helst, men jag har bara inte orkat ta tag i det. Det roliga var att jag trodde jag skulle fylla hela tvättkorgen med tvätt men det mesta var rena kläder som jag inte orkat lägga in i garderoben/inte fått plats. Men 2,5 timmar senare, ett par vänder med skräp/smutstvätt, några tag med dammtrasan och dammsugaren så wooila titta så fint jag har det nu.

Mitt rum ska aldrig bli sådär stökigt igen, man mår helt ärligt dåligt av att bo i ett sånt kaos!



mitt fin fina rum!

Kommentarer
Postat av: Lovi

hihi har du satt upp mitt vykort? :)

2011-08-30 @ 10:12:13
URL: http://thosesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback