Det är tur att roliga saker väntar i höst.

Jag försöker att ignorera att hösten är påväg. Det känns som att sommaren knappt hann börja innan den försvann. Därför är det tur att hösten är fullproppad med en massa roliga saker!

Första helgen i september(3-4): Då bär det av till Ullared med mina kusiner, faster och lite mer folk (är inte helt säkert på vilka det är själv haha). Det kommer bli sjukt roligt, jag ska spela in massa sjuka klipp när de andra shoppar för jag planerar på att försöka hålla i pengarna. Vi sover över en natt i någon mysig stuga.

Andra helgen i september (10-11): då åker jag, Anton och Jennie till Österlen för att jobba med frantiqstudios igen. Jag har fått sminkjobb, Jennie fotograferar, Anton bokare modeller och så ska vi väl säkert stå modeller också. Vi kommer bo hos Susanna Pernilla och Hans, wiie kommer bli så kul!

Tredje helgen i september (17-18): Även denna helg blir det att jobba med frantiqstudios. Lördagen spenderas i Stockholm med castings, portfoliofotograferingar, fiting för modevisning mm. Söndagen åker vi till Jönköping för att göra i princip samma saker fast i en annan studio. Jag kommer att sminka under båda dagarna!

Första helgen i Oktober(2): Idag ska jag aggera make up artist på en modevisning. Detta är preliminärt så det är inte 100% säkert men jag hoppas verkligen. Det kommer bli sjukt kul och jag har fått se ett smakprov på kläderna, me like! Berättar mer om det när allt är spikat och jag vet lite mera.

Andra helgen i oktober(7-8): Den här helgen ska jag iväg med Hannas familj till Örebro. Jag blir bjuden på både hotell och musikal, temat är Burlesque gissa om jag är exalterad? Det kommer bli superkul och mysigt!

Tredje helgen i oktober(15-22): Om allt går som det ska så åker jag och ett par kompisar till Turkiet den här helgen! Åh jag längtar!


Jag tror jag fick med det mesta av höstens planer.. Haha herregud jag insåg inte själv förrän nu att det är väldigt väldigt mycket och att jag kommer få offra många partykvällar för det här. Men det är det värt. ;)


tur att hösten är vacker också, i början iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback