no pictures

Seriöst, jag låg och läste hela kvällen igår vilket resluterade i att mina ögon höll på att ramla ihop redan vid 21.50. Så jag borstade tänderna, tog bort sminket och kröp ner i sängen. Blundade, hoppade till av ett sms och fick syn på min bok.. Det var bara ca 50 sidor kvar och det var ju så spännande.. Ett kapitel till skadar väl inte?
Ja ni förstår väl själva hur det hela slutade. Jag slänkte vid 23.34 och då var boken slut. hehe

Efter jobbet följde jag med Lina och beställde en brukbukett (vi var där igår med men hon som vi skulle prata med var upptagen), 3 tärnbuketter och lite annat till bröllopet. Åh buketterna kommer bli så himla fina!
Nu ska jag fixa lite inför dansträningen kl 18, efter dansen blir det ett sista rep med Pelle och Elin inför i morgon.

HINNER INTE BILD! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback