Schlagermupparna

Jössenamet så fort helgen har gått! Jag hann knappt blinka innan det blev söndagkväll.. Men helgen har varit sjukt rolig!! Jag hade the time of my life igår med Elin och Anton (även Sofia, Petra och Matilda en stund). Kvällen började med spel, karaoke och massa prat och shot hos Elin och vid 10 tiden drog vi in till stan och tog oss in på Sliver/Harrys. Jag måste säga att hittills av de ställen jag provat så var det lätt det allra bästa stället. Dansgolvet med bara schlagermusik är som gjort för mig, Anton och Elin. Hihi vi dansade hela kvällen, ända tills det blev lite för mycket folk och man fick kämpa av alla krafter för att inte bli bortknuffad. Vilka människor det finns alltså! :o

Tack för en sjukt rolig kväll, det ska vi göra om mycket snart!!!! :D Elin är ju lika spontan och crazy som Anton och jag så ni kan ju tänka er hur kvällen ser ut. Jag har faktiskt film men jag vet inte om det är publiceingsbart. hihi



Anton och Elin ser bara allmänt snygga ut


klockan 20.00 var Elin och jag redan så fulla att det var lite pinsamt..


som sagt, lite för mycket dricka...
(för er som inte förstår så är jag ironisk)


här sjunger vi för full hals! haha


och så sjunger vi lite till.. ;)


Antonfjanton på Sliver


Anton och jaaag


the bar






och här är de 3 mupparna!

Kommentarer
Postat av: Anton Hallberg

En helt underbar kväll! :D

Länge sen jag hade så roligt!

Måste göras om snart! ;D



Btw Filmerna får INTE publiceras! :O Inte den på mig iaf! haha

2011-04-10 @ 22:30:26
URL: http://www.antonhallberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback