trött

Äntligen hemma.
Nu blir det att sy igen hål i leggins, ta fram kläder tills i morgon, måla naglarna och SOVA.
Tomorrow bär det ju av mot Norrköping med Elin Saanum (www.elinsaanum.blogg.se) för att medverka i Corren nt 24:s nya underhållningsprogram. Det som filmas kommer sen sändas på långfredagen! :)
Hon kommer hit vid 08.30 i morgon så ska jag sminka henne och så åker vi sen.
Dagen kommer nog också bestå av en hel del shopping då vi ändå ska sjunga i Sveriges största varuhus. hehe

Hjälp jag är nervös!!! (som tur var är Elin huvudpersonen, inte jag)


typ det här ska jag ha på mig i morgon. fast eventuellt en annan kjol.

Kommentarer
Postat av: elin

du är med en huvudperson . det är vi alla tre. för utan dig och pelle hade det ju inte låtit så bra som det gör ? :O

2011-04-15 @ 07:31:07
URL: http://elinsaanum.blogg.se/
Postat av: Lina

Det kommer gå bra kusin<3

2011-04-15 @ 15:32:18
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback