take me for a ride

Höre ni att soffpotatis blev jag inte direkt utan först la jag mig ute i solen med mammi en stund. Efter att ha legat i kanske 15 minuter så blev jag så trött att jag var tvungen att gå in och lägga mig i soffan och vaknade sen vid 5 (!!). Med andra ord så behövde jag nog sova de där timmarna. Medans jag sov så ringde de från jobbet och sa att jag kunde åka med åtta bussen i morgon istället för 06.57 bussen, gissa om jag blev glad?

Det roliga var att mamma hittade mig inte när de ringde så hon fick prata med dem. Haha jag låg i soffan under en filt och sussade. Iaf när jag vaknade så drog jag, Anton och Emelie på långpromenad runt sockertoppen. Efter det lagade jag och Anton mat och kollade på halv 8 hos mig, BÄST! haha
Efter det åkte vi till morfar med Dannes nya bil som han köpte i helgen. Vilket kap ;)


här har ni vrålåket. ;)

Nu tänker jag lägga mig och utnyttja att jag faktiskt har sovmorgon till typ 06.45 i morgon. (visst är det illa när det är sovmorgon!?). Jag har egentligen en massa nya saker att visa er men om jag inte hinner fota dem i morgon så gör jag det på fredag då jag med säkerhet är ledig hela dagen. I morgon har jag hela dagen och kvällen fullspäckad!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback