söndag

Det gick jättebra att sitta barnvakt igår. Eftersom jag aldrig träffat barnen innan så var jag ändå lite nervös men allt gick hur bra som helst. Barnen var så söta och väluppfostrade. Vi kollade på tv, spelade wii, åt pizza godis och kladdkaka och så spelade vi spel. Med andra ord så var det en lugn mysig lördagkväll! :)

Nu sitter jag i de slappaste kläderna man kan tänka sig, jag känner mig faktiskt lite vilsekomen.. hehe
Vi ska ta en promenix till morfar, sen ska jag övningsköra. Senare på eftermiddagen ska vi till adelsnäsparken och titta ut lite ställen där vi ska fota Lina och Andreas innan bröllopet.
Vid 17.00 ikväll ska vi ha dansträning!


mitt humör är det allra värsta idag. och ¨därför tänker jag drömma mig bort lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback