Solen!! Hallå!? Vart är du?

Timmarna på jobbet gick fort som alltid när man börjar tidigt och slutar tidigt. Men är det inte typiskt att det är helt igenmulet just idag när jag slutar tidigt för första gången ever typ?? Aja.. Jag har precis kollat det nya gleeavsnittet som kom ut på internet idag och jag måste säga att jag blev lite besviken. Det var inte alls så bra, men alla episoder är ju mer eller mindre bra. Men nu hade jag gått och väntat på det här.. Undra när nästa kommer?

Vad ska lilla Emma ta sig till idag då tror vi? Jag ska nog övningsköra och träna.. Sen ska jag se om jag orkar hitta på något ikväll, vi kanske skulle köra en spontan sångträning? Känns som att det är läge för det.
Nu tänker jag vara soffpotatis en stund, antingen med tv:n på eller boken i handen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback