shopping

Idag vaknade jag 10.38 och fick strax efter det ett telefonsamtal av Danne. "Hej vi är vid parken, Lovi gör sig iordning i bilen ta på dig, ta med dig saker och göra det du med. Du får äta frukost på Subway". Haha nyvaken som jag var så ragglade jag upp för att sätta fart. Dock skulle Anton med till stan så jag behövde inte stressa ihjäl mig! haha

Dagen har iaf spenderats i Linköping med Anton och Lovi. Vi har shoppat, ätit och fikat och såklart skämt ut oss lite. hihi Anton var också på casting för grändens ansikte utåt. Han som fotograferadew tjatade även på mig och Lovi men vi vågade inte. hehe..

 

på waynes


muppisarna!

Nu ska jag iväg och sitta barnvakt hela kvällen! Det ska bli jättekul :) Så vi hörs inte förrän i morgon.
Ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback