nu piper det snart.

Ni skulle bara veta vilken dag jag hade igår, jobb på 2 ställen med språngmarch emellan då Anton hade tagit min cykelnyckeln (ni som känner mig kan bara tänka er hur arg jag blev). Jag slutade vid 5 och åkte hem direkt, när jag kom slängde jag i mig en smörgås och åkte direkt till bussen för att möta Johanna.
Vi åkte in till Make up store och gick på deras klubbkväll då de visade den nya sommarkollektionen "Grace". Det blev en ny eyedust och en pensel. När jag kom hem åt jag knäcke och åkte sen till kusinerna där jag hjälpa Philip med matte och snackade lite skit.

När jag kom hem var klockan halv 11 och dags att gå och lägga sig. ;)


hihi en rolig bild från måndagens fotografering.

Idag har jag jobbat 3 timmar på förmiddagen och om 1 timmar går bussen till Grebo där jag jobbar till 16.30.
Jobbigt att jobba på fler ställen och så korta passa.. Men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback