Körkort.

Det där körkortet har det varit ett jäkla tjat på hur länge som helst nu. Jag vet att jag måste ha körkort, men när har jag tid att övningsköra? Hela min gymnasietid var helt galen, jag hann ju knappt träffa mina kompisar..
Sen i höstas när jag började köra igång på allvar så sa det bara pang och så var det snö överallt och jag vågade inte köra då.. Så det har legat på is länge nu. Men nu har jag bestämt mig för att ta tag i det. Jag måste ha körkort i sommar, så är det bara. Annars blir det aldrig av! Jag tänker ta en intensivkurs för att slippa dra ut på det och jag tänker faktiskt avsätta ngr veckor åt körkortet i sommar då jag helt enkelt ska ta det!

Så skönt att ha det gjort, då slipper jag tjatet!


här är film på när jag övningskör för första gången i mitt liv. så döm mig inte. det roligaste med filmen är nog mammas väsande skratt i bakgrunden och deras kommentarer. taskigt!! haha

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja alla tjatar på mig med, men intensikurs måste det bli!

Men jag vill gärna få lite lugn och ro i livet innan jag börjar med det, efter bröllopet :)

Och vi är bara lite fina damer du o jag, varför ha körkort när andra kan köra på oss;)??

<3

2011-04-16 @ 09:03:47
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback