Idag vaknade jag på rätt sida.

Vilken underbar dag det har varit! Vi var ute en massa timmar på jobbet, jag + ngr TDSnissar var i folketspark och fortsatte koreografera dans i 1,5 timma, mamma och jag gick e långpromenad på 1 timma och så fick vi grillat när vi kom hem. Nu har mamma och jag varit och övningskört i ca 50 minuter och det gick riktigt bra idag med. Jag körde massa igår för första gången sen i höstas och jag är faktiskt stolt över mig själv. Det märks inte att det var så länge sen jag körde. :)

I morgon blir det 06.56 bussen igen (på onsdag med..) men det är bara att räkna ner de tidiga mornarna för snart blir det påskledigt!! Sen så slutar jag tidigt både i morgon och på onsdag, wiie! Bättre att börja tidigt och sluta tidigt enligt mig (så länge jag slipper börja klockan 6).

Nu ska jag läsa mig bok, jag är i slutet och det är så sjukt spännande att jag måste läsa!
Så jag säger tack och adjö för mig idag så hörs vi i morgon. pussipussar!


kolla här!! så sjukt mörkhårig jag var för ca 1 år sedan (lite mer) och så sjukt blek med!! den här bilden är dock från vintern 2009 så då är det tillåtet att se sådär sjukligt blek ut men vad konstigt det var att se mig sådär mörkhårig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback