de här dagarna har varit bäst.

Åh påsken har varit så underbar! En massa mys med släkt, vänner, dansträning, grillkvällar, godis, promenader och stugan. Jag ska strax iväg igen så jag tänker sammanfatta helgen lite kort i bilder. ;)


på långfredagen så gjorde Anton och jag oss fina och tog ett fint påskkort som vissa hade äran att få. HAHA 
(jag fick inte lägga ut bilden stort för Anton)


på kvällen blev det kubb, grillning, skratt och prat här hemma med några muppar. Här har ni lag sämst. :D


här har ni lag bäst! hihi


jag fick åka motorcykel, sjukt kul!!!


Danne ♥


jag fick ett påskägg efter mycket om och men (mamma trodde hon glömt dem hemma)



jag har övningskört en massa!


på påskaftonskvällen åkte vi till stugan för att grilla med lite kompisar


emelie var förstås med


honeyponey med såklart


alla förutom emelie som aggerade fotograf ;)


vi avslutar med den vackra solnedgången.

Jag hinner inte fixa bilderna från gårdagen nu för jag måste sno dem från Jennie. haha
Så det får ni se senare ikväll.. ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Finaste påskkortet vi någonsin fått.....TACK

2011-04-25 @ 16:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback