Why don't you need me when I make me so damn easy to need?

Jag har inte hunnit med riktigt allt på den där listan om vad jag skulle göra idag, jag kommer inte hinna med ngn make up idag men då lovar jag er en i morgon istället. Orkar inte sminka mig nu när jag ska sova om ngr timmar. haha men städat har vi gjort, jag har rensat i lådor och sådär med. Ni ska få se hur mycket underkläder jag ska slänga. Gamla grejer som bara legat och skräpat i min överfulla låda i år.
Garderoben hann vi inte med heller, det blir kanske i morgon?
Hittade också busks presenter som han fortfarande inte fått :o förlåt Butten, ska slå in dem direkt och fixa klart en av dem! Vid 19 kommer Elin hit så jag ska väla fixa det sista tills dess eller vad säger ni?

Tror vi ska få höra hennes låtar ikväll och så ska vi kolla idol. Åh är så nyfiken att jag spricker!! :D


som sagt en hel del hamnade i papperskorgen!


nu är det snyggt och fint i mina lådor. :L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback