Nu är vi igång igen!

Tjeeeeeeeena mittbena är det redan kväll? Trots att jag haft mycket att göra så gick dagen så seeeegt, eller eftermiddagen får man väl säga. Tänkte också att det var bäst att jag åt ngt innan klockan 5 gänget kom (vi som skulle göra Kenyabloggen) så jag ställde mig och stekte pannkakor. Problemet var bara det att när jag stod och stekte så kom jag på att jag inte alls var sugen på det :o som tur var fanns det ngr hungriga flickor som kom hit och ställde upp och åt ngr var. ;)

Mötet idag gick iaf väldigt bra, vilken tur att jag satt och skrev "dagordning" påvägen ner till Falerum. Haha
Vi fick en hel del uträtt och datum satta, eller preleminärbokade så nu har vi ett roligt projekt som går av stabeln om ca en månad (herregud det blir hårdträning). Nedå det är inte så mycket vi ska göra men det ska blir kul. Träningarna sätter igång på torsdag och som jag längtar!


det här är videon som tog oss vidare i två uttagningar i TALANG 2010, tyvärr räckte det inte hela vägen men vi var så nöjda över att ens komma vidare 2 ggr. TDS vi är bäst!

Nä nu ska jag läsa ett par sidor i morgon väntar mig 3 jobb, dagis på förmiddag, rasta hudvalp vid lunch och sen frita fram till kvart i 6. Vid kvart i 7 har jag afrikansk dans också! Så det blir en tuff dag, men men pengar tjänar jag. :D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! hamnade bara av en slump på bloggen och tänkte bara ger er lite kommentarer till videon. skitbra att ni gör något ni tycker om! men en sak som ni kanske skulle tänka på vid danserna är att era rörelser skulle behöva vara starkare. alltså att ni inte bara slappar med dem för att det syns tydligt.



Men bra annars! Keep it up!

2010-09-27 @ 15:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback