Läsarfråga - hemligheten bakom min hårfärg

Postat av: Elsa
Hej, hur har du lyckats få den där färgen på håret du har nu? Vilken färg har du använt, tycker det är fint!

Svar: Hej Elsa!
Vad roligt att få en läsarfråga, det är inte varje dag! Ledsen att göra dig besviken men hårfärgen som jag har nu är typ min naturliga hårfärg. Det var snart ett halvår sedan jag färgade håret! Men innan dess hade jag ju nästan svart hår som jag gjorde slingor i (först avfärgning). Hela kuren tog nästan 20 timmar och slet en hel del på håret så därför har jag låtit det vila. Sen har ju håret blivit lite solblekt också men i underhåret finns det fortfarande nästan svarta slingor kvar.

Men det är svårt att bestämma färg på mitt hår för ibland ser det blont ut och ibland brunt ut. Så det är väl någon salig blandning av både och! :)
Hoppas du fick svar på din fråga Elsa, om ni andra har några frågor är det bara att ställa dem i kommentarsfältet!


min nuvarande hårfärg


såhär mörkhårig var jag innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback