Idol mys med knapriga morötter!

Alltså Elin måste väl ändå vara en av Sveriges gulligaste människor? Hon kan nog inte vara elak mot någon, så om det är ngn som absolut inte blir diva fastän hon blir världskändis (hon åker och spelar in låtar i LA nästa helgen och stannar i en månad) så är det hon. Hon kommer aldrig förändras!! :D
Vi fick också höra låtarna hon ska spela in, de var grymma! Så 2010, det kommer bli kanoners!!

Till idol så knaprade vi bokstavligen morötter med dipp och pratade en massa. Så kul att Julia Olson i från Åtvidaberg är med så pass mycket. Hon är riktigt duktig! Men blir fortfarande irriterad på att det inte är Elin som står där istället för en del som inte alls är på samma nivå.


en gammal bild från 2007, om ett par veckor blir det att slinga håret ljusare. Vad tror ni om det? Så det blir som på bilden typ. Har ju blont löshår som ligger och väntar på mig. hihi

I morgon ska vi fortsätta att städa, måste verkligen städa garderoben och hos chillorna. De ska nog få bada med, då blir de glada. Sen ska vi panta alla 50 miljoner burkar vi har (pluset är att Anton och jag får dela på pengarna), Lovi ska nog hit en sväng, vid 1 ska jag träna med mamma och Anton och Lovi kanske ska med?
Efter det blir det dusch och så skulle ja träffa Elin. Hehe fullt upp!

Usch jag känner mig inte trött utan jag har lust att göra ngt, typ börja städa garderoben. Vad är det för fel på mig? :o Jag kanske har fått ngt städvirus idag när jag hållt på att fixa hela dagen? Hm man kanske skulle duscha? Eller helt enkelt börja städa lite smått.. Nu blir det alldeles för mycket text känner jag!

Vi säger god natt nu och så hörs vi i morgon. Då ska jag berätta vad jag hittade på för buss efter det här inlägget publicerades. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Michel obaga

VAAAAR ÄR KENYA BLOGGGGGEEEN EMMSAN !!!!!!!!! :*

2010-09-22 @ 13:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback