God natt

Nu är det dags för sängen och ladda inför morgon dagen. Jag har nämligen bestämt att jag ska gå självmord i morgon, okej det var väl att ta i men jag är anmäld till ett spinning pass på EN TIMME. Jag kommer att DÖ!
Aja ni märker väl om jag lever eller inte efter ett par dagar. Näädåå nu ska vi inte vara såna, jag kommer nog klara det men med lite svett och tårar kanske? Fast det är väl så träning ska vara har jag hört..

Kvällen blev iaf rolig och mysig, lyssna när Hilbert spelar gitarr och sjunger (bästa som finns) och sen blev det att gå in en sväng dit och kolla lite tv, mysa i soffan med söta barnen och sen kolla när de vuxna och sofistikerade spelade golf (wii). Hihi sen blev det lite brottningsmatch påvägen tillbaka till vårt hus. Men det ska vi inte ta här. ;)


här ligger jag och sover på Kreta, ska drömma om att jag är där hela långa natten. åh ni fattar inte hur mycket jag skulle vilja åka tillbaka. jag SKA våga ta de där sprutorna!

Godnatt allihopa, håll tummarna för att jag överlever spinningen och att det här inte blir mitt sista blogginlägg.


Kommentarer
Postat av: elin

hhihi . tack så mkt . du är bäst :D snart ses vi !!!! wwiieee :D

2010-09-25 @ 14:30:48
URL: http://elinsaanum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback