Avresa + Dag 1 i Kreta.

Som sagt klockan 00.00 så gasade vi iväg från Trastgatan och tillbringade undefär 3,5 timmar i bilen upp till STockholm. Bilresan var riktigt rolig med sång och en massa prat, sista timmen tror jag dock jag sov (dumt att jag inte utnyttjade mer tid till att sova). Väl på Arlanda så checkade vi in, allt gick väldigt smidigt så vi åt frukost, Johanna spydde (hon var nerväs inför att flyga stackarn), vi kollade taxfree och där hittade jag make up store produkter som jag tänkte handla av på hemvägen men det var stängt då, så typiskt.

Planet lyfte i tid vilket var himla skönt, det är inte alls kul att sitta och vänta på ett försenat plan. Flygresan gick bra men jag mådde jättedåligt, kunde inte äta något för jag mådde illa och hade så ont i halsen. Men men när man klev ur planet så var det så värt det, det var verkligen som att gå in i en bastu! Saknar det redan så mycket.
Sen åkte vi till hotellet bussresan var inte rolig, små krokiga vägar i hög hastighet är inte en favorit så jag trodde jag skulle spy. haha men men jag överlevde. Väl på hotellet så lämnade vi bara väskorna på våra rum och sprang ner till stranden för att tillbringa eftermiddagen på stranden. Vi gick också och åt då maten inte ingick ankomstdagen.
















haha vad pigg jag ser ut, men jag kan skylla på att jag mådde väldigt väldigt dåligt där. ;)


min supergoda milkshake, det blev fler såna i veckan. haha















Tror jag kommer dela upp inläggen såhär, det kommer blir så himla mycket text och bilder annars. Kommer nog ett till inlägg sen. ;) pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback