21/09 - 2010

Hej och hopp.
Hur mår ni idag? Jag tror jag mår ganska okej ändå, är inne i en tänkarperiod och har varit det ganska länge nu.. Det kan ta ett tag innan jag kommer ur dem och även fast de är väldigt jobbiga så tror jag att jag behöver dem för att komma på fötter igen. Men men nog pratat om det.
Det var jättekul att ha Lovipan här igår men det skulle vara kul att för en gångs skull inte vara så trött att jag somnar typ redan innan att filmer börjar.. Men det är smällar man får ta ;) Idag har jag iaf inget jobb så idag ska jag:

- göra klart min dreamboard
- städa lite här och där (bla i vår garderob)
- göra en make up (får passa på när jag inte jobbar)
- spela gitarr

Än så länge tror jag inte det är ngt mer.. I kväll kommer iaf Elin Saanum hit, ska bli roligt var länge sen vi träffade henne nu! Förutom alla gånger man springer på varandra dvs. Tänk att hon fyller 20 år nu i veckan. Lilla Elin som ville bli sjungare eller kontora när hon blev stor. Haha!




En slapp och bekväm städoutfit, no make up at all.

See yaa bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback