Party for the best Daniel in the world! ♥


Daniel blev jätteglad när han fick paket, men han börjar få sina misstankar om vad det innehåller..


och så kom han på det, en kastrull.. så han berättade helt enkelt hur han kände för mig så....


så jag bestämde mig för att slå den som kom på idén att köpa en kastrull till stackars Daniel!


Linus försöker se ut som mig :D


Matulda :D


Limpan och jaaaag


Danne fick självklart sin favorittårta!! :D

Efter ett par timmar så åkte jag och Danne till Dan och Lovi och kollade film. Skulle vara en skräckis men det var bara en massa vidrgia kryp typ.. Bläää! Nu måste jag snart sova, jag har ju inte lov som alla skolungdomar så jag ska upp tidigt i morgon och jobba heldag i Grebo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback